Politica de retur

Informatii retur:

Situatia 1 „produsul este neconform”
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile din momentul in care l-ati primit. Aceasta solicitare trebuie transmisa prin e-mail la adresa office@duobox.ro. Costul de transport va fi suportat de DUOBOX.RO.

Produsul poate fi returnat numai daca este in aceleasi conditii in care a fost primit, in ambalajul original, nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura. Este important sa luati in calcul ca prin natura lor, obiectele pentru decor in stil vintage sau lucrate manual pot avea mici imperfectiuni (mici zgarieturi sau deteriorari ale materialului). Acestea nu se considera a fi defecte de fabricatie si, in aceste cazuri, conditiile de garantie nu pot fi invocate. Clientul poate cere insa returul produsului fara a fi necesara vreo explicatie, in conditiile legii.

Situatia 2  „m-am razgandit”
In cazul in care pur si simplu v-ati razgandit puteti solicita returnarea contravalorii produselor in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit, fara explicatii suplimentare. Aceasta solicitare trebuie transmisa prin e-mail la adresa office@duobox.ro. Costurile de transport la retur vor fi suportate de dumneavoastra.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor/a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail. 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra. Exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In cazul acesta, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.

Expediati produsele la adresa Str. I.C. Bratianu, nr. 28, scara A, ap. 2, Otopeni, jud. Ilfov  fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

X