Intrebari frecvente

1) Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu va amintiţi parola contului Dvs., vă rugăm să folosiţi opţiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

2) Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriţi să modificaţi o comandă, va rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact de pe site. Va rugăm să precizaţi şi ID-ul comenzii, pe care îl puteţi regăsi în secţiuneaIstoric comenzi.

3) Pot afla informaţii despre comenzile anterioare?

Puteţi consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secţiunea Istoric comenzi..

4) Doresc să achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informaţii despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact de pe site.

5) Doresc să obţin informaţii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact.

X